elektronika / programozás / kinetic art

Hatlábú robot tervezése, kiindulva a kósza gondolatból egészen a megépítésig.

HTML

A láb tervezése - sípcsont

2009.04.08. 16:50 | TomRoncsak | Szólj hozzá!

Ezt a feladatot nem érzem igazán közel magamhoz, mert szépérzék, kreativitás és sok gyakorlás szükségeltetik hozzá. Ebből az elengendő gyakorlás az biztos, hogy nincs meg.

Egy sorstársamtól kaptam egy 3D-s vázlatot. Sajnos nem tudom egy az egyben felhasználni - és valószínüleg nem is tenném -, de remek irányvonalat nyújt a további tervezéshez. Ennek alapján kiszítettem el az első változatot a robot egyik lábáról. Továbbiakban tibiaként fogom emlegetni (jelentése sípcsont).

Nagyjából 3-4 órát fogalkoztam a megtervezésével ( kb a felénél összeomlott a program és kezdhettem előlről, mert naná, hogy nem mentettem közben ), de szerintem hosszabbra fogom venni majd a láb alsó részét, mert kicsit "tömzsinek" tűnik. A furatokat is rá kell majd még rakni, hiszen anélkül nehéz lesz majd hozzáerősíteni a szervót.

Címkék: lábak tervezés tibia

A bejegyzés trackback címe:

https://hexapod.blog.hu/api/trackback/id/tr841054187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása